Thursday, December 23, 2010

KERETA DIPANDU MOTOR

ai tu.., otw balik dari kb ngan akak aku..., kitorang ikut wakaf che yeh sebab nak singgah mcD jap. anak bujang akak aku yang ngah tak braper sihat tu nak makan bubur. kebetulan prosperity(btol idok aku eja ni...?) plak baru kuar kan, haruslah... hahaha.... dah ikut wakaf che yeh, maknanya kena la balik ikut jalan pasir tumbuh kan. jalan ni.., memang menjadi rutin biasa la kalau time2 balik kejer, harus menyediakan roti untuk dimakan bersama jam yang panjang yang hamat... ngah2 dok layan jam ngan akak aku tu, kami terpandang sesuatu yang membuatkan dahi ku berkerut. haaa..., hamek ko... moto pun boleh naek keter hokeyyy.... jangan maen2....



dari jauh mula2 tu aku nampak jam basikal. kalau basikal, itu adalah perkara biasa la kan.., ini M.O.T.O.S.I.K.A.L......
ha...? ni pun biasa jugak? korang penah tengok ei...? ada aku kesah...?? c(-;





No comments:

Post a Comment