Friday, December 31, 2010

HUNGRY...??

ASSALAMUALAIKUM kawan2... selamat pagi jumaat yang merupakan penghulu segala hari.... ai ni aku ngan mak mai kedai ayah, sebab aku nak print borang... so, pagi2 ag harusss la sudah berciap2... pagi2 ag ayah dah kejutkan dah, tanya nak ikot ke tak... harussss la aku ikut, kalau tak nak print camna kan...? kata pun printer abes ink... nak buat derma kilat ala2 kakjemah bleh tak, nak beli ink... huahuahuaaa....

k la, ai ni entry tanpa motif (cam la entry2 laen bermotif sangat, heheheee)
ai tu aku ada gtau, sal choc yang salu ada dalam bag aku tu kan...? buat alas perut tak bagi perut kosong.... haaaaa...., ini la dia..... peneman setiaku.....


HUNGRY? GRAB A SNICKERS.....!!!!


bersama model itu..., malu2 plak dia yer.... heheheeee.... jangan la gelak2.... ok2..., i tunjuk muka sebenar i... hahahaaa... perasan betol la ko ni rawaida...


pictorial yang tidak ada kena mengena lansung... huhuhuuu... saja2 nak tayang.... :)











No comments:

Post a Comment