Tuesday, December 14, 2010

ULAR

malam tadi kan..., aku kan..., mimpi kan.., ular... haaaa.... hahaha... cam gedik semacam jer cakap camtu kan, pang kat diri sendiri, lalalalaa...

tapi betol la, malam tadi aku mimpi ular ooo... ular apa aku tak tau, tapi wana dia itam ada 2 ekor. mula2 aku nampak satu je kat pintu tandas, tapi bila aku dah kuar bilik g gtau kat ayah aku, masok balik tu aku tengok ada sekor ag kat ngan meja study. ular pertama tu, membuat cobaan untuk mematuk aku, tapi yang pelik nya, ayah aku bukan nak halau pun ular tu, bleh plak bila ular tu nak kuar ikur lubang apa ntah, ayah aku g tutup lubang tu... apakah kan...?? pastu yang aku ingat, aku g amek ular tu, pegang then ular tu jatuh kt leher aku. siyes aku rasa geli giler wei.., sekarang ni pun aku bleh ag rasa geli geleman seram sejuk cam ular tu btol2 ada kat leher aku ooo.... meremang bulu roma aku...

aku tjaga jer dari tido, nak g toilet tu aku rasa korang tentu dah dapat agak kan apa yang aku buat. hahahaa... haruslah aku tngok btol2 dulu kat pintu tandas ngn kat meja study tu btol2 ada ke idok nyer binatang yang bernama ular itu... huahuahuaaa.... takot wei... rasa cam real plak...

apakah petandanya...?? hahahaa....








No comments:

Post a Comment