Saturday, December 18, 2010

IKAN KERAPU

di pagi hari yang hujan rintik2, ombak bergelora, emak bagi seposen ayah bagi seposen ni sebenarnya..., aku tak dak idea pun, tak tau nak merapu meraban, masak ikan kerapu tak dak bahan apa ni... tapi jari2 aku ni.., galak la plak dok menari2 kat atas keyboard... hahahahaa....

haaa.., tengok. sebab tak dak idea punya pasal la tu, tak ke dah tak pasal2 aku merapu2 ikan kerapu (rindoo nak merapu ngan nana..)

eh.., malam ni malaysia vs vietnam kan...? harus tengok ok... mari la kita bersama memberi sokongan yang padu untuk pasukan negara kita. kalau tak kita yang bagi sokongan kat pasukan negara, saper ag kan...? tak kan la rakyat2 negara lain plak kot kan...? bersatu kita teguh, bercerai kita roboh... ada kaitan ke...? hahahaha.... cikgu bahasa aku time sekolah2 dulu cakap, dalam every essay kena letak sekurang2nya satu peribahasa untuk dapatkan banyak markah. haaa...., aku dah letak tu, agak2 berapa markah yang aku dapat...? lalalaalalalaaa... pang kat diri sendiri sket... huahuahuahuaa....

k2.., yang ni citer betol2 bukan cobaan k... ai tu adik eilman yang masok wad kan, tak sihat, demam2... bila adik eilman kuar, malam tu kitorang g la umah abang aku. nak dijadikan citer plak... time kat umah abang aku tu, adik alffie plak muntah2.... nampak penat je dia... dah la ai tu memang dia tak nak makan pun. otw balik tu, susu pun dia tak nak minum. sampai kat umah, akak aku dodoi dia tido sumer la kan. bangon2 pagi esok aku tengok akak aku tido kat luar. rupa2nya alffie muntah ag malam tu. abes kena cadar tilam sumer. so. semalam kan aku g kedai ayah, aku balik petang tu tengok adik alffie memang tak bermaya je, penat. memang aku tak pernah la tengok dia camtu. kalau sebelum ni, pantang tak tido, bejalan je kejer dia. sambil2 tengok tv pun dia dok bjalan pusing2. asalkan tak dok diam setempat je... arap2 demam adik alffie cepat elok k. :)


entry without photo lorr... (cam la entry ko sblm banyak nau gambor yang ko letak..., hahaha...)







No comments:

Post a Comment